Kamera & dator

Härom veckan köpte jag föressten en mini-laptop och en systemkamera som jag ska ta med mig till USA. Jag har länge funderat på det här med kamera. Jag vill ju kunna ta så mkt fina bilder som möjligt, för att komma i håg och ha minnen av mitt år sen när jag kommer hem. Problemet är bara att digitalkameran jag har sedan innan tar kassa bilder, och då är det inte alls kul att fota. Så nu blev det en systemkamera. Hade tänkt använda den när jag vet att jag ska ta bilder och vill fota något speciellt. Digitalkameran hade jag tänkt ha med mig mer "vart jag än går" och när jag inte orkar släpa på en stor tung systemkamera, typ till skolan och så. Visserligen läste jag på skolans hemsida att man inte får ha med sig mobiltelefoner och sånt, men det känns ju bara väldigt dagisnivå. Så jag vet ine riktigt hur seriöst jag ska ta på den regeln. Anywayyyys, nöjd är jag. Så ni kan nog räkna med fet uppdatering och massa fina bilder sen när jag är i väg!


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag har också funderat lite på att ta med kameran under utbytesåret, hur många, och vilka, objektiv ska du ta med?

Fin bild i inlägget förresten! :)

2010-07-01 @ 22:50:35
URL: http://utbytesstudent.se/blogg/maja
Postat av: Klara

Vilken snygg design :) Vad har du för "grundmall" eller vad det nu kallas? :D

2010-07-02 @ 09:56:18
Postat av: Anonym

roligt att läsa din blogg!! jag ska också till phoenix nu i sommar på utbyesår :) jag ska till ett ställe som kallas mesa :) när åker du??

2010-07-02 @ 23:04:15
Postat av: Cecilia

Klara: Tack! Jag har fashion :)

Anonym: Åh vad kul! Jag tror Mesa och Chandler är ganska nära varandra..? Kan inte du lämna din msn eller nått?

2010-07-03 @ 12:19:04
URL: http://livingusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0