I guess everything comes to an end..

Nu har jag haft min sista dag med 1B och brännboll, imorron är det skolavslutning och nästa gång jag börjar skolan är det i USA! Känns ju inte alls helt fel, förutom det lilla faktum att jag vill veta VAR jag då kommer börja..
Men angående min placering är jag bara trött på att vänta, känner lite att det inte är någon idé att ens kolla mailen, eftersom jag ändå aldrig verkar få nått. Ska nog kontakta Rotary om några dar i fall jag inte fått någonting, för jag orkar verkligen inte vänta längre!

  

.. Och du som frågade om han från Australien har någon blogg. Jag tvivlar starkt på det, för på mötet fick jag nämligen förklara för alla vad en blogg är i princip hehe. Han som höll i mötet frågade om det var någon som visste hur man kunde göra en "dagbok på internet" och ingen annan än jag hade en aning, så tyvärr... :)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Klart vi länkar :) puss!

2010-06-07 @ 22:43:07
URL: http://starfromsweden.blogg.se/
Postat av: Mia

haha okej tack för svar iaf :)

2010-06-08 @ 13:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0