Väntan

Först och främst: förlåt för min dåliga uppdatering. Det är jättekul att se att det är så många som tar sig hit varje dag för att läsa, och är intresserade av vad som händer i mitt liv och om mina förberedelser inför USA. Problemet är dock att det inte händer någonting alls på den fronten just nu. Varje gång jag har skrivit ett inlägg hoppas jag att nästa gång kanske jag äntligen kan få skriva att jag har fått PLACERING!!
Men nej. Tiden rinner i väg men fortfarande händer ingenting. Det är inte ens början av juni längre, och det var i början av juni det SENAST skulle komma.
Men men, jag ringde Rotary häromdan. De sa att placeringen kan dröja ytterligare några dagar eller någon vecka. Tydligen är många distrikt i USA väldigt sega i år. Vet inte riktigt vad jag ska känna. Jag antar att det inte finns någonting annat att göra än att vänta. Som vanligt. Jag hoppas i alla fall att det där härliga inlägget om att jag äntligen fått placering snart kan skrivas. Men tills vidare, om ni har några frågor eller nått är det bara att fråga!




Kommentarer
Postat av: Anonym

fråga.



Har du alltid velat åkt iväg som utbytestudent sen du var liten ?

Fin blogg..kommer att följa den :D

2010-06-19 @ 10:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0