Bloggar

Jag är inte så jättebra på att uppdatera den här bloggen känner jag. Egentligen gillar jag inte riktigt att alla kan  läsa det jag skriver, samtidigt som jag vill ha så många läsare som möjligt. Det jag hoppas är i alla fall att jag under mitt år kommer kunna inspirera folk att åka i väg. Självklart kommer jag också skriva så att min familj och mina vänner får reda på vad som händer i USA och hur jag har det, men förutom det så vill jag kunna inspirera folk att åka i väg på ett utbytesår, eller bara komma i väg för ett litet tag genom att läsa det jag skriver. Ända sedan jag bestämde mig för att åka har jag läst jättemånga bloggar från utbytesstudenter. Alla har inspirerat mig på många olika sätt, och jag tror att det är lite deras bloggar som har fått mig att känna att jag vill uppleva allt det dom skriver om. Även om alla upplever olika saker under sitt år.
Jag läser ganska många bloggar från folk som är i väg det här året. Men jag tänkte att jag kunde dela med mig av några av mina favorit- utbytesbloggar:

stephaniejf.blogg.se
fflach.blogg.se

lisaturdell.blogg.se
emmacaspary.blogg.se
lydiar.blogg.se

check them oout. :)

Kommentarer
Postat av: emma

klart vi kan länka :) lägger till dig nu!

2010-05-07 @ 18:55:12
URL: http://ienannandelavky.blogg.se/
Postat av: Sofia

hej! visst kan vi länka! :D vad spännande att du har fått veta var du ska bo, har du fått familj också? :)

2010-05-08 @ 21:49:15
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/
Postat av: Sofia

Okej, jag väntar fortfarande på familj och placering! :) vilken organisation åker du med? :D

2010-05-09 @ 13:47:56
URL: http://sofiiahedstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0