Visuminstruktioner

I dag har jag varit på dåligt humör hela dagen. On top of that gör det mig ännu mer irriterad att jag ännu inte fått någon värdfamilj. Jag förstår inte varför det ska ta så lång tid! Antingen är det så att ingen vill ha mig, eller att alla slåss om att få mig och att det därför tar tid att bestämma vem den lyckliga är. Haha. Man kan ju alltid hoppas. 
Nej men inom 3 veckor borde det komma eftersom att det är tidsplanen. Såå, eftersom jag redan väntat i 2,5 månader borde jag väl klara 3 veckor till.
Lite gladare blev jag i alla fall när jag såg att jag hade fått mina visumpapper idag. Men bara lite, nu börjar allt det jobbiga igen. Men det leder till nånting kul som kommer vara värt allt besvär!

  

Kommentarer
Postat av: Alice

Hej!

Jag har precis startat upp min usa blogg och jag undrade om vi kunde länka till varandra?

Ha det bra :)

2010-05-12 @ 15:42:46
URL: http://aliceintexas.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, jag undrar.. kommer du att behöva gå om ett år när du kommer hem?

2010-05-15 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0